niedziela, 1 lipca 2007

Kliki - ikonki dla linkow na bloga

dodajdo.com

Macie tutaj ikonki " kliki " przygotowane specjalnie dla was, abyście mogli upiększać linki, hiperłącza czy też odnośniki jak kto woli! Kopiowanie w pełni dozwolone!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                
                                            

5 komentarzy:

Animacje pisze...

dzięki że wpadłaś ;*


blog.tenbit.pl/kelly-clarkson-pl

Anonimowy pisze...

Wielkie THX za wstawienie mojego bloga :)
Fajne dodatki
Pozdrawiam:*

Ania pisze...

fajne są te kliki ale nie wiem jak je się dodaje do linku jak ktos wie to niech napisze.

Anonimowy pisze...

Te kliki można za linkować zaznaczając je i klikając w Hiperłącze tam podając dokładny adres strony i gotowe!
(ja mam bloga na onecie, nie wiem jak jest na tym)

Anonimowy pisze...

Hej. Wzięłam te kliki do mnie na bloga. Dałam creditsa do tej stronki. Pozdrooo ;-*